دلایل استفاده از اپلیکیشن موبایل در شرکتهای صنعت آسانسور

عادل پورقنبر - 1396/09/22

اپلیکیشن موبایل صنعت آسانسور 

تعداد کمی از مشاغل نیاز به استفاده از نرم افزار تلفن همراه دارند ولی شرکت‌های خدماتی با توجه به کارهایی که توسط تکنسین خدمات انجام می‌شود نیاز بیشتری به اپ موبایل خواهند داشت. برخورداری از دستگاهی که برخی از ویژگی‌های اضافه شده نیز در آن وجود داشته باشد، همان چیزی است که به تکنسین‌های خدمات برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای حل مشکلات مشتری کمک خواهد کرد.

عدم حل مسائل و مشکلات مطرح شده نه تنها منجر به دلخوری مشتری می‌شود، بلکه بر رضایت مشتری تأثیر منفی می‌گذارد. شرکت‌های خدمات آسانسور که در زمینه نرم افزارهای موبایل سرمایه‌گذاری می‌کنند، در جهت پیشرفت در زمینه تکنولوژی‌های خود موفق‌تر از همتایان خود هستند.

در اینجا 7 دلیل وجود دارد که چرا شرکت‌های خدماتی بالاخص آسانسوری به نرم افزار تلفن همراه (اپلیکیشن موبایل) نیاز خواهند داشت:

1- عدم نیاز به دوباره کاری

با استفاده از اپلیکیشن موبایل، تکنسین‌های آسانسور هرگز نیازی به پر کردن مدارک وقت‌گیر یا اتلاف وقت جهت دوباره کاری نخواهند داشت بنابراین دیگر لازم نیست که مجددا به محل کار رجوع کنند. همچنین با آزاد شدن زمان کار تکنسین‌ها از طریق جلوگیری از اتلاف وقت، در پرداخت حقوق آنان نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

2- تحت تأثیر قرار دادن مشتریان با دانش و فن آوری هوشمند

تکنسین‌ها می‌توانند با یک کلیک به سایت شرکت، نرم افزار CRM و به تبع آن به تجهیزات و سابقه ارائه خدمات دسترسی داشته باشند. به دلیل یکپارچگی برنامه اپ موبایل با نقشه‌های گوگل، کارآمدترین و بهینه‌ترین مسیری را که به سایت کاری وجود دارد پیدا خواهند کرد. پس از آن قادر خواهند بود که به راحتی سؤالات مشتریان را پاسخ بدهند و همیشه اطلاعات دقیقی در مورد آنچه باید انجام شود، هزینه ارائه خدمات و زمان انجام کار داشته باشند. با استفاده از این راهکارها (تعاملات به موقع و به‌روز، نوآوری در ارائه خدمات و هدفمند بودن) مشتریان خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد.

اپ موبایل شرکتهای آسانسور

3- ماندگاری داده‌ها و دسترسی آسان به آن‌ها

دیگر زمان آن به پایان رسیده است که اطلاعات با جمع‌آوری داده‌های میدانی و توسط کاغذ و جداول جداگانه به‌دست آید که طبیعتا کار را برای سازگاری و یکپارچگی اطلاعات سخت می‌کند. با استفاده از یک دستگاه تلفن هوشمند می‌توانید به راحتی هرچه تمام‌تر در فرم‌های استاندارد ایجاد شده (مانند ارزیابی‌ها، چک لیست‌ها، ممیزی‌ها و موارد دیگر) اطلاعات را وارد و ویرایش کنید و بدین صورت دیگر نیازی به بررسی دوباره اطلاعات و تحلیل آن‌ها نخواهید داشت زیرا توسط گزارشات سیستمی و داشبوردهای تعبیه شده به آسانی در دسترس خواهند بود.

4- دسترسی بلادرنگ به اطلاعات حتی در حالت آفلاین

با توجه به اینکه تکنسین‌های شرکت‌های آسانسور ممکن است در محیط کاری و مکان‌هایی باشند که امکان دسترسی به اینترنت وجود نداشته باشد (مثلا در زیرزمین یا در یک سایت راه دور) لذا برخورداری از یک برنامه تلفن همراه که به آن‌ها اجازه دهد مدیریت بازرسی، دستور کار و امضا حتی در این مواقع (بدون برقراری ارتباط آنلاین) را داشته باشند، بسیار حیاتی خواهد بود. تکنسین‌ها باید اطلاعات بیشتری را در اختیار داشته باشند تا بتوانند مسائل را حل کنند (خواه در حالت آفلاین و خواه در حالت آنلاین و برخط). تغییرات سریع در فعالیت‌های خدماتی، مشخصات قطعات و نیازهای مشتری نیازمند آن است که داده‌ها به طور مرتب به‌روزرسانی شوند و به آسانی قابل دسترسی باشند بنابراین تکنسین‌ها همواره به آخرین اطلاعات دسترسی داشته و می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

5- فعال شدن اشتراک دانش

تکنسین‌ها با به اشتراک‌گذاری دانش به دست آمده در زمینه کاری خود می‌توانند ضمن برقراری ارتباط مؤثر با یکدیگر، همکاری‌های بین خود را افزایش داده و با سرعت بخشیدن به آن، اطلاعات بیشتری جمع‌آوری کنند. پیشرفت سریع تکنولوژی و لزوم به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی، هم به سرعت بخشیدن به پروژه‌ها و هم به کیفیت بهتر آن‌ها کمک خواهد کرد که در نهایت منجر به بهبود کلی رضایت مشتری خواهد شد. علاوه بر این، دسترسی سریع به این اطلاعات مفید، اعتماد به نفس تکنسین‌های خدماتی را افزایش می‌دهد و این فرصت را برای موفقیت بیشتر تکنسین و نصاب برای پیوستن به یک تیم فراهم می‌آورد.

6- جمع‌آوری اطلاعات بدون ارتباط مستقیم با مشتریان

جمع آوری سریع و آسان شواهد کار انجام شده از طریق تصاویر، بازخوردهای مشتری، ارزیابی‌ها و سایر خدمات یکپارچه نرم افزار CRM بدون برقراری ارتباط با مشتری میسر خواهد بود.

اپ موبایل شرکتهای آسانسور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7- ارزیابی نصابان و فروشندگان

اگر اکنون در موقعیتی نیستید که بتوانید از عملکرد و کارایی تکنسین‌ها و فروشندگان خود اطلاعی داشته باشید، اپلیکیشن موبایل با ارائه گزارشات دقیق خود خواهد توانست در این زمینه به شرکت‌های آسانسور کمک نماید. نظارت و ارزیابی جامع از موقعیت فنی و فعالیت‌ها و تحلیل گزارش‌های به‌دست آمده منجر به کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

 

مقاله مرتبط: سه نقش کلیدی مایکروسافت CRM در صنعت آسانسور، پله برقی و بالابر

 

سرمایه‌گذاری در یک برنامه اپلیکیشن (App) موبایل خدمات میدانی، تکنسین‌های شرکت‌های آسانسور را قادر خواهد ساخت تا با افزایش بهره‌وری و بهبود خدمات، در نهایت وفاداری مشتری را افزایش دهند. با استفاده از یک جریان اطلاعات در زمان واقعی، مشکلات به سرعت تشخیص داده می‌شوند و به سرعت حل و فصل خواهند شد، بنابراین تکنسین‌ها می‌توانند به کارهای بعدی خود بپردازند. تکنسین‌ها و نصابان شرکت‌های آسانسوری با به همراه داشتن اپلیکیشن موبایل توانایی خود را جهت ارائه بهترین خدمات ممکن برای مشتریان نشان خواهند داد. افزایش کارایی، بهره‌وری، درآمد و رضایت مشتریان از جمله مزایای بهره‌گیری از نرم افزار موبایل شرکت‌های صنعت آسانسور خواهد بود.

ترجمه و تدوین: محمد حمیدیان، عادل پورقنبر

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت 

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا