‫شرکت سامانه های مدیریت، حرفه ای ترین در CRM

عادل پورقنبر - 1397/05/05

سامانه های مدیریت 

سامانه های مدیریت، حرفه‌ای‌ترین ارائه دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران، با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات، محصولات و خدمات خود را به منظور پیاده سازی سامانه جامع و یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌ها ارائه می‌نماید.

دانش و تخصص، تجربه موفق، رویکرد حرفه‌ای و به کارگیری به‌روزترین متدولوژی‌های نرم افزارهای سفارش مشتری در مراحل شناخت، تحلیل، طراحی، تولید، پیاده سازی و استقرار نرم افزارهای CRM، تضمین‌کننده موفقیت پروژه‌های CRM سامانه های مدیریت است.

 

 

شرکت سامانه های مدیریت با ارائه راهکارها و نرم افزارهای استاندارد، پیشرفته و قدرتمند در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، پشتیبانی مطمئن، خدمات مشاوره CRM و همچنین ارائه خدمات آموزش تخصصی، هر آنچه برای موفقیت پروژه‌های CRM در سازمان‌های کشور مورد نیاز است را یکجا به ارمغان آورده است.

رویکرد حرفه‌ای

سامانه های مدیریت با هدف ایجاد بیشترین ارزش برای مشتریان، راهکارهای CRM خود را منطبق بر آخرین دستاوردهای حوزه علم و فناوری ارائه می‌نماید.

محصولات و خدمات متمایز

محصولات و خدمات سامانه های مدیریت در تراز جهانی و منطبق بر استانداردهای روز حوزه‌های مدیریت، تحلیل سیستم و فناوری اطلاعات ارائه می‌گردد.

تجربه موفق

تجربه و کارنامه موفق سامانه های مدیریت گویای آن است که موفقیت پروژه‌های CRM سازمان‌ها، اصلی‌ترین هدفی است که سامانه های مدیریت از ارائه راهکارهای سازمانی خود دنبال می‌کند.

پشتیبانی مطمئن

تعهد پایدار به همراهی مشتریان، قبل و بعد از پیاده سازی و عملیاتی شدن راهکارها، با هدف ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان، جزئی جدایی ناپذیر از رویکرد سامانه های مدیریت است.

نظرات کاربران
ثبت نظر

شبکه ویدئو کنفرانس ایران 11:18:24 - 1397/05/28
توضیحات کوتاه وخوبی در مورد سامانه دادین. مرسی.
بالا