آنچه در الکامپ 2018 گذشت

سامانه های مدیریت - 1397/06/01

الکامپ 97

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 97) به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان و کارشناسان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور امسال 6 تا 9 مردادماه در فضایی بالغ بر 27 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد.

الکام‌ استارز، الکام ‌ترندز، الکام ‌گیمز و الکام ‌تاکز از بخش‌های جانبی این رویداد تجاری بودند.

مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ روز شنبه ششم مرداد ساعت 10 صبح در سالن خلیج فارس، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (مهندس محمدجواد آذری جهرمی)، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری (دکتر سورنا ستاری)، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (محمد باقر اثنی عشری) و رئیس شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (حسین اسفهبدی) برگزار شد.

در این مراسم همچنین وزیر ارتباطات و حمل‌ونقل جمهوری کشورهای آذربایجان و اندونزی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاونان وزیر فاوا حضور داشتند. پس از سخنرانی‌های افتتاحیه نیز، مراسم قطع روبان در ورودی سالن 38 برگزار شد تا این نمایشگاه به طور رسمی آغاز به کار کند.

افتتاح الکامپ 97

وزیر ارتباطات در این افتتاحیه درباره حضور بخش بین‌الملل در الکامپ نیز گفت: امروز شاهد حضور وزیران ارتباطات جمهوری آذربایجان و اندونزی هستیم و همچنین هیأت روسی با مدیریت وزیر سابق ارتباطات این کشور از نمایشگاه الکامپ بازدید می‌کنند و این رویداد فرصت خوبی برای توسعه همکاری‌های منطقه‌ای حوزه فناوری اطلاعات دانست.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این رویداد حاضر شد و به بازدید از سالن دولت الکترونیکی و همچنین شرکت‌های خصوصی حاضر در این رویداد پرداخت.

به گزارش ستاد اجرایی الکامپ، با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» و همچنین روند رو به رشد اقتصاد دیجیتالی و لزوم توجه بیشتر به این عرصه شعار امسال نمایشگاه الکامپ «پیش به‌سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی» انتخاب ‌شد.

رئیس شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (محمدباقر اثنی عشری) گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال به ‌عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" از تولیدات داخلی به خصوص پدیدآورندگان نرم افزار نیز حمایت خواهد شد. در کنار این بخش‌ها وزن اصلی IT کشور شامل شرکت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، اینترنتی نیز در الکامپ جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت و امیدواریم در این دوره بیشتر دیده شوند. همین‌طور در خصوص مباحث نوینی مانند اینترنت اشیا، IOT، داده‌های بزرگ، هوش مصنوعی و غیره اهداف و برنامه‌هایی اجرا خواهند شد.

شرکت سامانه های مدیریت به مانند قبل حضور چشم‌گیری در این رویداد داشت. استقبال کم نظیری از دستاوردها و راهکارهای شرکت سامانه های مدیریت به عمل آمد به طوری که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نمایشگاه Elecomp 2018 در راستای گسترش راهکارهای روز حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کشور بود. شرکت سامانه های مدیریت در این دوره از الکامپ با شعار "CRM در تراز جهانی"، اقدام به ارائه به‌روزترین راهکارهای نرم افزاری جهان جهت ارائه به سازمان‌های ایرانی نمود. گفتنی است توسعه مفاهیمی همچون CRM ،CLV و CEM و لزوم توجه به آن در سازمان‌ها به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی سبب گسترش روزافزون تمایل مدیران سازمان‌ها به استقرار سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شده است.

غرفه سامانه های مدیریت در الکامپ 97

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا