‫عرضه نسخه جدید نرم افزار CRM مایکروسافت روی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندروید

اسماعیل توسلی - 1394/08/17

نرم افزار Crm موبایل

TenDigits اخیرا نسخه جدیدی از نرم‌افزار CRM beyond Windows مایکروسافت را ارائه کرده است که می‌توان آن را روی انواع گوشی‌های هوشمند اندرویدی و تبلت‌ها به کار گرفت.

این شرکت طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که نسخه 5 پلتفرم Mobile Access را به گونه‌ای طراحی کرده است که امکان دسترسی به نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM را فراهم می‌کند. این ابزار جدید علاوه بر کاربرانی که از سیستم‌ عامل موبایلی مایکروسافت استفاده می‌کنند، در اختیار سایر کاربران نیز قرار می‌گیرد و امکان استفاده از آن برای تمامی کاربران وجود دارد.

پلتفرم Mobile Access نسخه ویژه‌ای مبتنی بر سرور از پلتفرم mobile CRM می‌باشد که می‌تواند توسط تمامی کاربران روی انواع دستگاه‌های الکترونیکی همراه به کار رود. نرم‌افزار مایکروسافت داینامیک سی آر ام در سازمان می‌بایست یک بار روی سرور هماهنگ شود سپس تمامی تغییرات بعد از آن به صورت خودکار در اختیار تمامی کاربران روی انواع دستگاه‌های الکترونیکی همراه قرار می‌گیرد.

از جمله قابلیت‌های جدید نسخه 5 پلتفرم موبایلی MobileAccess می‌توان به پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد. به گفته شرکت تحقیقاتی Nielsen، اندروید هم‌اکنون پرکاربردترین سیستم‌عامل موبایلی در آمریکا محسوب می‌شود و 39 درصد این بازار را در اختیار دارد که پس از آن iOS اپل با 28 درصد قرار گرفته است.

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا