حضور شرکت سامانه‌های مدیریت در کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات

سامانه های مدیریت - 1395/07/24

کنفرانس نوآوری در مدیریت سیستم ها

شرکت سامانه‌های مدیریت در راستای ایجاد هم‌افزایی دانشی، از طریق تعامل سازنده میان بخش صنعت و دانشگاه و همچنین ارائه به‌روزترین دستاوردهای حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در نخستین کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب‌وکار حضور می‌یابد.

سامانه‌های مدیریت برنامه‌های خود را در این کنفرانس در دو بخش نمایشگاهی و کارگاهی ارائه می‌نماید. لذا از کلیه علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا علاوه بر بازدید از غرفه‌ی شرکت سامانه‌های مدیریت، در کارگاه تخصصی "مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از مفهوم تا اجرا همراه با آشنایی نرم افزار Microsoft Dynamics CRM" که توسط متخصصین شرکت سامانه های مدیریت ارائه می‌گردد، نیز حضور به هم رسانند. 

کنفرانس ملی نوآوری

نخستین کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب‌وکار در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ 28 و 29 مهرماه در دانشگاه الزهرا تهران برگزار خواهد شد. لازم‌ به ذکر است که زمان دقیق برگزاری کارگاه "مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از مفهوم تا اجرا به همراه آشنایی با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM" بر اساس تقویم کنفرانس، روز پنج‌شنبه مورخ 29 مهرماه از ساعت 11.00 تا 12:30 خواهد بود.

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا