سخن پایان و آغاز سال

سامانه های مدیریت - 1397/12/22

مروری بر سال 97

طرحی که تو را آورد، طراح به بار آورد        طراح بهـاری کن، رمـزی که بهـار آورد

در میکده گیتی، سیـال‌ترین طرحـیم          خوش نوش دگر باره، لعلی که بهار آورد

سال 1397 با تمام خاطرات خوب و بد به پایان رسید. در سال 97 به مثابه سال‌های گذشته سعی ما بر آن بود تا با تمام توان در مسیر ایجاد ارزش هرچه بیشتر برای سازمان‌ها و افرادی که به نوعی در مسیر زندگی سازمانی‌مان قرار می‌گیرند گام برداریم. تلاش کردیم رفقایمان را بیشتر کنیم و با دوستان قدیمیمان صمیمی‌تر شویم. خواستیم ارزش‌های نهفته در ارتباطاتمان را قدر نهیم و تا می‌توانیم هم‌افزایی را سرلوحه تصمیماتمان قرار دهیم.

شاید در سالی که سپری شد مهم‌ترین اتفاقی که حوزه کسب‌وکارها را متأثر ساخت، بازگشت تحریم‌های یک جانبه و ناعادلانه علیه اقتصاد کشور بود که به تهدید و در حالت خوشبینانه به چالشی برای مدیران سازمان‌ها تبدیل شد. از واژه چالش استفاده می‌کنیم تا به تبدیل آن به فرصت امید ببندیم. به عبارت دیگر چالش نه فرصت است و نه تهدید؛ بلکه چگونگی رویارویی ما با آن است که به آن معنی می‌بخشد. بی تردید یکی از مهم‌ترین عواملی که در این شرایط پُر چالش می‌تواند راهگشای مدیریت اثربخش و کارآمد سازمان‌ها باشد، استفاده از پتانسیل‌های فناوری اطلاعات و بالفعل کردن این پتانسیل‌هاست.

خرسندیم که در خانواده سامانه‌های مدیریت بیش از هر زمان دیگری با تمام توان بسیج شده‌ایم تا به نوبه خود راهگشای نیازهای سازمان‌ها در حوزه راهبردی مدیریت ارتباط با مشتریان باشیم و با راهکارهای سودمند در حوزه‌های مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش، مدیریت خدمات و مدیریت تعاملات با مشتریان مؤثر واقع شویم و ضمن کمک به چابک‌سازی سازمان‌ها و مدیریت بهینه هزینه‌ها، پشتیبان قابل اتکا و قدرتمندی را برای تصمیم‌گیری مدیران فراهم آوریم.

نوروز 98

امروز به خود می‌بالیم که در سال 1397 زنجیره دوستانمان گسترده‌تر و عمق ارتباطاتمان افزون‌تر شد. افتخار می‌کنیم که در مسیر رشد سازمان‌ها و در سطحی فراتر در جاده ناهموار توسعه ملی می‌توانیم دستان سازمان‌های مشتری‌محور را بفشاریم و در مسیر تحقق اهداف استراتژیک و رقابتی سازمان‌ها نقشی کارآمد و اثربخش ایفا نماییم. امسال هم ده‌ها پروژه سازمانی و ملی توسط خانواده سامانه‌های مدیریت کلید خورد و به سرانجام رسید. آمدنشان را قدردانیم و بر اهداف و ارزش‌های مشترکمان پایبند و استوار.

فرا رسیدن سال 1398 را تبریک می‌گوییم و بهترین‌ها را برای همه سازمان‌هایی که به هر طریقی در مسیر ارزش‌افزایی گام بر می‌دارند آرزومندیم.

با احترام

خانواده سامانه‌های مدیریت

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا