‫سال نو مبارک (سخن پایان و آغاز سال)

سامانه های مدیریت - 1395/12/28

تبریک سال 96

سامان دهیم و شکوفه زنیم و برخیزیم          آسان شویم و گلی به شاخه آویزیم

با طرح جام باده و دستی به زلف یار            یک راهکار بهاری به شانه‌ها ریزیم

سال 1395 با تمام خاطرات خوب و بد به پایان رسید. در سال 95 به مثابه سال‌های گذشته سعی ما بر آن بود تا با تمام توان در مسیر ایجاد ارزش هر چه بیشتر برای سازمان‌ها و افرادی که به نوعی در مسیر زندگی سازمانی‌مان قرار می‌گیرند گام برداریم. تلاش کردیم رفقایمان را بیشتر کنیم و با دوستان قدیمیمان صمیمی‌تر شویم. خواستیم ارزش‌های نهفته در ارتباطاتمان را قدر نهیم و تا می‌توانیم هم‌افزایی را سرلوحه تصمیماتمان قرار دهیم.

امروز بسیار خرسندیم که در سال 1395 زنجیره دوستانمان بسیار گسترده‌تر و عمق ارتباطاتمان بسیار افزون‌تر شد. افتخار می‌کنیم و به خود می‌بالیم که در مسیر رشد سازمان‌ها و در سطحی فراتر در جاده ناهموار توسعه ملی می‌توانیم دستان سازمان‌های مشتری محور را بفشاریم و در مسیر تحقق اهداف استراتژیک و رقابتی سازمان‌ها نقشی کارآمد و اثربخش ایفا نماییم. امسال هم ده‌ها سازمان جدید به جمع خانواده سامانه‌های مدیریت پیوستند و در مسیر اوج گرفتن با ما همسفر شدند. آمدنشان را قدردانیم و بر اهداف و ارزش‌های مشترکمان پایبند و استوار. 

سال نو مبارک

فرا رسیدن سال 1396 را تبریک می‌گوییم و بهترین‌ها را برای همه سازمان‌هایی که به هر طریقی در مسیر ارزش‌افزایی گام بر می‌دارند آرزومندیم.

با آرزوی سالی پربار و پرنشاط

خانواده سامانه‌های مدیریت

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا