ثبت نام دوره آموزش مقدماتی داینامیک 365 (ترم پاییز)

سامانه های مدیریت - 1399/06/22

دوره آموزشی مقدماتی پاییز 99 

شرکت سامانه های مدیریت در پاسخ به نیاز کاربران سیستم مایکروسافت CRM و علاقه‌مندان به آموزش این سامانه، دوره‌های ترم پاییز خود را برگزار می‌نماید.

با توجه به گستردگی نرم افزار Microsoft Dynamics 365 در بخش‌های مختلف، این دوره به منظور پاسخ به نیاز علاقه‌مندانی که تمایل به یادگیری قابلیت‌های این نرم افزار در بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات دارند، در قالب دوره راهبری مقدماتی نرم افزار تعریف شده است و شرکت‌کنندگان در این دوره با موجودیت‌های مربوط به این ماژول‌ها آشنا خواهند شد.

روال بازاریابی از تعریف لیست‌های بازاریابی هدف، بخش‌بندی بازار، انتخاب روش ارتباط با جامعه هدف تا تعریف کمپین‌ها، کمپین‌های سریع و ثبت سرنخ‌ها، روال فروش از تعریف ساختار محصولات و لیست قیمت‌ها تا ثبت فرصت فروش، ارسال پیش فاکتور، سفارش‌گذاری و نگهداری اطلاعات فاکتور، روال مدیریت خدمات مشتریان از تعریف موضوعات و کاتالوگ خدمات، ثبت مورد و پیگیری آن تا مدیریت SLAها و تقویم‌های ارائه خدمات در این دوره آموزش داده خواهد شد.

علاوه بر این، نحوه تعریف و تخصیص دسترسی‌ها به همراه چگونگی تعریف کاربران و تیم‌های کاری به صورت کامل تشریح خواهد شد. مدیران قادر خواهند بود علاوه بر استفاده از بهروش‌ها، با تعریف اهداف و سنجه‌های دستیابی به هدف، در هر لحظه از وضعیت دستیابی به اهداف شخصی و سازمانی خود مطلع شوند. همچنین در این دوره، نحوه ایجاد داشبوردهای مدیریتی و کاربری به تفصیل آموزش داده می‌شود.

این دوره مناسب چه افرادی است؟

مخاطبین این دوره‌ها مدیران بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهند بود. همچنین علاقه‌مندان و دانشجویانی که برای آینده شغلی خود در حال برنامه‌ریزی و ارتقای توانمندی‌ها و مهارت‌های خود جهت جذب در سازمان‌ها و شرکت‌ها هستند، می‌توانند از این دوره استفاده نمایند.

در این دوره مفاهیم پایه نرم افزار، مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری، ابزارهای مقدماتی جهت توسعه نرم افزار داینامیک 365 و همچنین ابزارهای لازم جهت تغییرات فرایندی در سازمان‌ها تدریس خواهد شد.

شرایط برگزاری دوره:

•    این دوره به صورت مجازی و با حضور مدرس برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در طول دوره قابلیت طرح سؤال و دریافت پاسخ خود را به صورت متنی یا صوتی خواهند داشت.

•    در زمان برگزاری دوره، دسترسی به محیط آموزش نرم افزار از طریق اینترنت برای کاربران فراهم خواهد شد. پس از تکمیل اطلاعات و ثبت نام قطعی در دوره، لینک دوره به همراه سایر جزئیات پیامک و ایمیل می‌شود.

•    این دوره توسط مدیران پروژه مجرب شرکت سامانه های مدیریت برگزار می‌شود.

زمان‌بندی برگزاری:

دوره مقدماتی داینامیک 365

گواهینامه دوره:

در انتهای دوره گواهی نامه حضور و احراز رتبه راهبری در صورت شرکت در آزمون یا گواهی نامه حضور در دوره، در صورت عدم شرکت در آزمون، به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد. پس از اتمام دوره، دانش‌پذیران می‌توانند با مراجعه به پورتال شرکت سامانه‌های مدیریت، وضعیت مدرک و اطلاعات نمره و امتیاز خود را مشاهده کنند.

همچنین برای مشاهده سرفصل‌های آموزشی دوره، از اینجا مستند را دانلود نمایید.

درخواست ثبت نام در دوره مقدماتی آموزش نرم افزار داینامیک 365 ترم پاییز

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا