تغییر زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 96

عادل پورقنبر - 1395/12/07

الکامپ 2017

بیست‌وسومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تحت عنوان الکامپ با تغییر زمان برگزاری در تاریخ‌های 30 تیر تا 2 مرداد 1396 برگزار می‌شود. با توجه به روال سال‌های گذشته، این نمایشگاه در اواخر فصل پاییز و در آذر ماه برگزار می‌شده است و امسال برای اولین بار در فصل تابستان برگزار خواهد شد. به گفته مسئولین برگزاری نمایشگاه (سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران) عمده دلیل تغییر زمان برگزاری این نمایشگاه مهم برای صنعت فناوری اطلاعات کشور کاهش حجم ترافیک در اطراف محل برگزاری نمایشگاه و همچنین افزایش فضای تخصیص داده شده برای شرکت‌ها ذکر شده است.

در این نمایشگاه فناوری‌های جدید کامپیوتری و نرم افزاری ارائه خواهد شد. از ویژگی‌های دیگر این دوره از نمایشگاه الکامپ، حضور و همکاری شرکت سامانه‌های مدیریت، حرفه‌ای‌ترین ارائه دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری در ایران است.

با توجه به گستره‌ی استفاده از اینترنت و کامپیوتر و نرم افزارهای جدید، هر ساله نمایشگاه الکامپ که در حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر فعالیت می‌نماید، یکی از پر بازدیدترین نمایشگاه‌های برگزار شده در سال می‌باشد. 

نمایشگاه الکامپ- سامانه های مدیریت

بُعد دیگر این نمایشگاه ابزارهای الکترونیک جدید می‌باشد که با تلفیقی از علم روز و متصل شدن آنها به اینترنت، جذابیت فوق العاده‌ای را برای کاربران ایجاد نموده‌اند؛ شما می‌توانید در این نمایشگاه با این گونه ابداعات جدید در زمینه فناوری اطلاعات و الکترونیک نیز آشنا شوید.

امید است با توجه به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه و با عنایت به اینکه به علت طولانی بودن روزهای فصل تابستان این نمایشگاه از استقبال خوبی برخوردار شود و شرکت‌های فعال در این حوزه با رونمایی از دستاوردها و محصولات‌شان گامی بلند برای ارتقای جایگاه صنعت فناوری اطلاعات کشور بردارند که بدون شک در عصر حاضر راه‌گشای سازمان‌ها و دولت‌ها خواهد بود. 

 منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت 

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا