‫یکپارچگی راهکار callSys با Microsoft Dynamics CRM 2015

سامانه های مدیریت - 1394/08/09

راهکار تلفنی callSys

راهکار callSys با Microsoft Dynamics CRM 2015 به صورت کامل یکپارچه شد.

یکپارچگی کامل راهکار callSys با نرم افزار مایکروسافت داینامیک سی آر ام 2015 سبب شده است تا به آسانی با یک کلیک با مشتریان تماس بگیرید و به صورت خودکار تماس‌های ورودی را وارد پروفایل مشتری نمائید.

راهکار callSys به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق یکپارچگی سیستم تلفنی با محصول Microsoft Dynamics CRM2015، به تمام آن‌چه که برای یکپارچه نمودن اطلاعات خود در تماس‌های تلفنی نیاز دارید دست پیدا کنید. این راهکار به صورت فارسی و انگلیسی قابلیت ارتباط با نرم افزار مایکروسافت CRM فارسی و انگلیسی را دارا بوده و با تمامی نسخه‌های این نرم افزار سازگار است. همچنین راهکار callSys با انواع سیستم‌های تلفنی از قبیل Panasonic ،AVAYA ،Cisco ،Asterisk ،Elastix و ... به صورت کامل انطباق دارد.

این راهکار از موجودیت‌های شرکت، شخص، فرصت‌های بالقوه فروش و کاربران در بستر Microsoft Dynamics CRM 2011/2015 پشتیبانی می‌نماید. لازم به ذکر است این راهکار، با بهره‌گیری از سرویس Telephony API، تماس‌های تلفنی ورودی و خروجی را از طریق یکپارچگی با سرویس‌های مربوط به سرویس‌دهندگان تماس‌های تلفنی مدیریت می‌کند.

راهکـار callSys، در تمـاس‌هـای ورودی از نسخـه‌هـای Microsoft Dynamics CRM 2011/2015 ،Microsoft Dynamics CRM 4.0 و در تماس‌های خروجی از نسخه  2015/Microsoft Dynamics CRM 2011 پشتیبانی می‌نماید.

تدوین: محمد حمیدیان، اسماعیل توسلی

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا