پیاده سازی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی

سامانه های مدیریت - 1399/05/01

پورتال 1420 تامین اجتماعی 

سامانه مدیریت ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی

با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا که این روزها اکثر کشورها و همچنین کشور عزیزمان را درگیر کرده است، مراجعه و حضور مردم در اجتماع می‌بایست کاهش یابد. از طرفی این اتفاقات نباید منجر به اختلال در امور جاری شهروندان شده و با تأخیر مواجه گردد.

یکی از سازمان‌هایی که بیشترین حجم مخاطب را داراست سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد. از این رو پاسخگویی به حجم عظیم مخاطبان و بیمه شدگان این سازمان عملا کار آسانی نخواهد بود.

در همین راستا، سازمان تأمین اجتماعی با همکاری شرکت سامانه های مدیریت، مرکز ارتباط با مشتریان خود را ایجاد و سرویس‌دهی از طریق مرکز تماس را از چند سال قبل آغاز نمود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد crm به صفحه " نرم افزار crm " مراجعه کنید.

در شرایط فعلی با افزایش بار تماس‌ها و مراجعات (مواردی همچون بیمه بیکاری، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و سایر کارهای جاری سازمان) طبیعتا پاسخگویی از یک کانال ارتباطی امکان‌پذیر نخواهد بود.

از این رو، کانال ارتباطی پورتال نیز به این کار اختصاص یافت و با همکاری شرکت سامانه های مدیریت به صورت یکپارچه با سامانه مرکز تماس و CRM سازمان تأمین اجتماعی آغاز به کار نمود.

همان طور که رئیس مرکز ارتباط با مشتریان سازمان تأمین اجتماعی در مصاحبه‌ای به این مطلب اشاره کرده‌اند، پورتال 1420 در جهت تسهیل دسترسی مخاطبان و بیمه شدگان برای رفع سؤالات و درخواست‌های بیمه شدگان راه‌اندازی شده است و به ویژه در این ایام می‌تواند بسیار کارگشا باشد.

لازم به ذکر است، مرکز ارتباط مردمی (CRM) سازمان تأمین اجتماعی در سال 1395 با همکاری شرکت سامانه های مدیریت پیاده سازی و راه‌اندازی شد که روزانه میزبان هزاران درخواست از سوی بیمه شدگان عزیز است.

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه های مدیریت

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا