معرفی ‫گروه لینکدین CRM به سبک مایکروسافت

عادل پورقنبر - 1395/07/24

گروه لینکدین CRM به سبک مایکروسافت

نرم افزار Microsoft Dynamics CRM از محبوب‌ترین و قدرتمندترین نرم افزارها در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در دنیا است.

این گروه با هدف تبادل اطلاعات پیرامون نرم افزار Microsoft Dynamics CRM و با هدف هم افزایی دانشی میان اعضای گروه ایجاد شده است.

با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم شرکت سامانه‌های مدیریت، معرفی دستاوردهای حوزه CRM، آشنایی با تکنولوژی مایکروسافت و ابزارهای مورد استفاده است، لذا این شرکت بر آن شد تا این خلاء را با ایجاد گروهی فعال و متشکل از متخصصین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در شبکه اجتماعی لینکدین پر کرده و به علاقه‌مندان این حوزه این نوید را بدهد که دیگر از اطلاعات و اخبار Microsoft dynamics crm جا نخواهید ماند.

معرفی گروه لینکدین سامانه های مدیریت

 

گروه CRM به سبک مایکروسافت محلی برای انتشار مطالب و پست­‌های خبری و فنی بروز و با کیفیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان است.

دوستداران و دنبال کنندگان حوزه CRM و نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانند با عضویت در این گروه از مزایای ذیل برخوردار شوند: 

1- محلی برای بحث و تبادل نظرات پیرامون موضوع مدیریت ارتباط با مشتری و فناوری‌های روز این حوزه

2- اطلاع از به روزترین مطالب پیرامون نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 

3- اطلاع از آخرین تغییرات و تکنولوژی‌های روز 

4- اطلاع از به‌روزترین خبرهای حوزه مدیریت ارتباط با مشتری

5- به اشتراک گذاری تجارب و تعامل با علاقه‌مندان و متخصصین حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بالاخص نرم افزار Microsoft Dynamics CRM

چنانچه علاقمند به آشنایی با حوزه مدیریت ارتباط با مشتری از مفهوم تا اجرای آن هستید پیشنهاد می‌کنیم به گروه CRM به سبک مایکروسافت بپیوندید.

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت 

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا