‫آشنایی با محصول Microsoft Dynamics 365 (ویدئو)

عادل پورقنبر - 1395/10/28

مایکروسافت داینامیک 365

نرم افزار 365 Microsoft Dynamics یکی از کامل‌ترین محصولاتی است که شرکت مایکروسافت در حوزه نرم افزارهای سازمانی ارائه داده است. این نرم افزار همه قابلیت‌های یک سیستم ERP و یک سیستم CRM را در خود جای داده است. به عبارت دیگر سازمان‌ها با استفاده از این نرم افزار قادر خواهند بود تا تمامی نیازمندی‌های کسب‌وکار خود را که تا پیش از این با استفاده از چند نرم افزار جداگانه پوشش می‌دادند، اینک در یک نرم افزار کاملا یکپارچه پوشش دهند. نرم افزار داینامیک 365 را می‌توان به عنوان سرآمد نرم افزارهای سازمانی شرکت مایکروسافت دانست.

داینامیک 365 قصد دارد تا تمام ویژگی‌های کاربردی برنامه‌ها را از جمله خدمات مالی، خدمات عمومی، فروش، خدمات عملیاتی، بازاریابی، اتوماسیون خدمات پروژه و خدمات به مشتریان را یک جا به کاربران ارائه دهد. این برنامه‌ها می‌توانند به طور مستقل استقرار پیدا کنند و این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا نسبت به خرید تنها آنچه را که نیاز دارند اقدام کنند.

به لطف قدرت هوش تجاری مایکروسافت (Power BI) و هوشمندی کورتانا (Cortana) ابزار لازم جهت قابلیت پیش‌بینی اطلاعات در دسترس را خواهید داشت. به عنوان مثال، با هوش کورتانا می‌توانید از فروش مکرر خود، نیاز به محصولات جدید و خدمات مشتری را پیش‌بینی کنید و در نتیجه با این کار بر روی فروش محصولات و خدمات جدید به مشتریان فعلی متمرکز شوید.

پیش از بررسی ادامه مقاله، در کلیپ زیر می‌توانید در کمتر از 2 دقیقه با قابلیت‌های مایکروسافت داینامیک 365 آشنا شوید.

 

 

 دانلود کلیپ ویدئویی معرفی مایکروسافت داینامیک 365

داینامیک 365 در چه نسخه‌هایی ارائه می‌شود؟ 

مایکروسافت داینامیک 365 در دو نسخه Enterprise و Business عرضه شده است. نسخه Enterprise برای سازمان‌های با بیش از 250 کاربر و نسخه Business برای شرکت‌هایی که بین 10 تا 250 کاربر دارند ارائه شده است. نسخه Business بیشتر بر روی سازمان‌های کوچک‌تر متمرکز شده است که شامل داینامیک 365 برای خدمات مالی نیز می‌شود. در نسخه Enterprise، خدمات مالی در دسترس نیست، اما قابلیت خدمات عملیاتی در داینامیک 365 وجود دارد. 

نسخه Enterprise در دو نوع برنامه در دسترس است - طرح 1 شامل همه چیز به جز خدمات عملیاتی و طرح 2 شامل همه چیز از جمله خدمات عملیاتی.

برنامه‌های تلفن همراه در دسترس برای مایکروسافت داینامیک 365

برنامه‌های موجود با تمام سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و ویندوز فون سازگار است. علاوه بر این، برنامه‌ها در حالت آفلاین قابل استفاده‌اند به این معنا که در موقع بروز مشکل ارتباطی، نگران از دست دادن اطلاعات خود نخواهید بود.

مایکروسافت داینامیک 365

 

آیا داینامیک 365 با آفیس 365 یکپارچه شده است؟  

مایکروسافت ما را با یکپارچگی کامل داینامیک و آفیس 365 امیدوار کرده است تا لذت بیشتری از کار با آن ببریم.

یکپارچگی کاملی با آفیس 365 به ویژه با نرم افزار Outlook صورت گرفته است. به عنوان مثال، هنگامی که یک ایمیل از طرف مشتری دریافت می‌شود، شما می‌توانید اسناد، از جمله پیش فاکتور و فاکتورها را به طور مستقیم از طریق نرم افزار Outlook ارسال کنید. به‌روزرسانی یک سند برای تغییر مقادیر یا درخواست تخفیف بدون بیرون رفتن از سرویس گیرنده ایمیل می‌تواند انجام شود. زمانی که به مشتریان متعددی ایمیل ارسال می‌کنید، شما به راحتی قادر خواهید بود تا اسناد مرتبط، فرصت‌ها و وضعیت حساب برای همه دریافت‌کنندگان را در نوار کناری مشاهده کنید.

مایکروسافت داینامیک 365

 

جمع‌بندی

مایکروسافت مأموریت این محصول جدید را توانمندسازی هر فرد و هر سازمان برای کسب بیشترین دستاوردها تعیین کرده است. با پیاده‌سازی مایکروسافت داینامیک 365، شما به وضوح می‌توانید نتایج این تلاش‌ها را مشاهده کنید و با حذف و یکپارچه‌سازی انباری از اطلاعات، موانع را از بین ببرید.  

قطعا در آینده همه جا صحبت از ویژگی‌ها و کاربردهای این محصول جدید مایکروسافت خواهد شد و ما هم بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

ترجمه و تدوین: محمد حمیدیان، عادل پورقنبر 

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

نظرات کاربران
ثبت نظر

mahdi asadzadeh 21:31:24 - 1398/06/28

با سلام جهت خريد نرم افزار نياز به مكاتبه تلفني داشتيم در صورت امكان در اين خصوص ما را ياري فرماييد با تشكر

سامانه های مدیریت 16:00:00 - 1398/06/29

سلام جناب اسدزاده عزیز، شما می‌توانید در ساعات کاری با شماره 43919000 داخلی 1 تماس حاصل فرمایید، در غیر این صورت با تکمیل فرم زیر، واحد فروش شرکت سامانه‌های مدیریت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

https://www.bmsd.net/contact-us

موفق باشید

بالا