همکاری استراتژیک مایکروسافت و ادوبی در راستای مشارکت‌دهی مشتری

سامانه های مدیریت - 1394/11/21

شرکت مایکروسافت و شرکت ادوبی در راستای بهبود ساختارهای بازاریابی، فروش و خدمات سازمان‌ها با مشارکت‌دهی مشتریان یکپارچگی راهکار بازاریابی Adobe و راهکار مایکروسافت داینامیک CRM را فراهم کرده و به تمام برندهای تجاری این امکان را می‌دهد تا نحوه تعامل با مشتریان خود را از جذب تا حفظ و وفادارسازی آن‌ها بهبود بخشند. در واقع، مشارکت استراتژیک دو شرکت مایکروسافت و ادوبی، منجر به یکپارچگی کامل و اصلاح تجربه مشتری نادرست در بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات می‌شود.

شرکت‏‌های ادوبی و مایکروسافت وارد یک شراکت راهبردی با یکدیگر شده‌‏اند تا با کمک یکدیگر راهکارهای خود در حوزه بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری را یکپارچه کنند. شرکت ادوبی که در حوزه طراحی راهکارهای بازاریابی فعالیت می‏‌کند دارای محصولی با نام Adobe Marketing Cloud است و قصد دارد برخی قابلیت‏‌های آن مثل تجزیه‌ و تحلیل داده‏‌های رفتاری را به راهکار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت (Dynamics CRM) بیافزاید تا واحدهای فروش، بازاریابی و خدمات مشتری کسب‌وکارها در نهایت دید منسجم‌‏تر و کامل‏‌تری درباره مشتریان خود داشته باشند.

معاون راهکارهای تجاری مایکروسافت، آقای کیریل تاتارینو (Kirill Tatarinov) در این زمینه معتقد است: "تقویت فرآیندهای تجاری و افزایش بهره‌وری مشتریان یکی از اولویت‌های کلیدی این سازمان است. مشارکت با شرکت ادوبی ما را قادر می‌سازد تا فرآیند مشارکت‌دهی مشتری جامع و منسجمی را برای سازمان‌ها ایجاد کنیم؛ به طوری‌که امکان مدیریت روبط با مشتریان را به صورت کاملا یکپارچه و منسجم برای آن‌ها فراهم سازیم. در واقع یکپارچگی محصول Microsoft Dynamics CRM شرکت مایکروسافت با ماژول بازاریابی ابری ادوبی، این امکان را به متخصصان کسب‌وکار می‌دهد تا سرمایه‌گذاری خود را حداکثر کرده و بیشترین بازدهی را در بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات برای سازمان خود اختصاص دهند."

همچنین مدیرکل و معاون ارشد فرآیندهای بازاریابی دیجیتال در شرکت ادوبی، آقای براد رنچر (Brad Rencher) در مورد این مشارکت دوجانبه معتقد است: "شرکت ادوبی و مایکروسافت به دنبال ایجاد اولین راهکار برای کاربرد مناسب تجربه مشتری در مقیاس بزرگ هستند. ما با مشارکت شرکت مایکروسافت، خواهان ایجاد مشارکت‌دهی هوشمندانه مشتری در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات برای سازمان‌ها هستیم."

به گفته تحلیل‏‌گران، این شراکت به کاربران مشترک این دو راهکار کمک می‏‌کند با رویکرد منسجم‌‏تری که به مشتریان و رفتار آن‌ها در پیش می‌‏گیرند، فعالیت‏‌های فروش و بازاریابی خود را به شکل یکپارچه‌‏تری دنبال کنند. این یکپارچگی به کمک قابلیت‏‌های رصد آنی (real time) که از طریق کانال‏‌های مختلف در اختیار کاربران می‏‌گذارد و امکان ترکیب داده‏‌های رفتاری با داده‏‌های کل‌‏نگرانه و داده‏‌های به‌دست آمده از طرح‌‏های تقویت وفاداری مشتریان و مراکز تماس را فراهم می‏‌کند، به کاربران اجازه می‏‌دهد مخاطبان و مشتریان مهم خود را راحت‌‏تر هدف‏‌گیری نمایند.

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا