‫یکپارچگی کامل مرکز تماس Avaya و Dynamics CRM با بکارگیری راهکار تلفنی callSys

سامانه های مدیریت - 1394/09/28

راهکار تلفنی CallSys

راهکار تلفنی callSys امکان یکپارچگی مرکز تماس Avaya و نرم افزار Microsoft Dynamics CRM را فراهم می‌کند. این یکپارچگی منجر به بهبود بهره‌وری و تقویت خدمات به مشتریان می‌شود. کاربران می‌توانند از لیست مخاطبین و رکوردهای مشتریان در Microsoft Dynamics CRM به طور مستقیم برای هر تماس، کلیک کنند. همچنین در زمان تماس‌های ورودی، صفحه pop-up حاوی اطلاعات مشتریان قبل از اینکه به تماس پاسخ دهید، نشان داده می‌شود.

می‌توانید با استفاده از این راهکار؛ تماس‌های خود را مدیریت کنید، تماس‌های خود را انتقال دهید، در زمان مکالمه تمامی داده‌های منتقل شده را ثبت کنید، به تاریخچه تماس‌ها در سیستم خود دسترسی یابید و به راحتی ضمن تشخیص تماس‌گیرنده به اطلاعات کامل مشتریان دست پیدا کنید.

با به کارگیری راهکار callSys کاربران می‌توانند تماس‌های ورودی، خروجی و بی‌پاسخ را با دسترسی کامل و سریع به داده‌های مشتری در CRM داشته باشند.

یکپارچگی بین مراکز تماس آوایا و MS CRM منجر می‌شود تا کاربران، بابت جزئیات تماس مشتریان نگرانی نداشته باشند و رکوردهای فعال مشتری را ایجاد نمایند یا به طور عادی شماره‌گیری کنند. خدمات به مشتری بهبود می‌یابد زیرا داده‌های مرتبط با مشتریان در زمان تماس مشتری، به صورت صفحه pop-up نشان داده می‌شود. کاربران می‌توانند با نام مشتریان خود با آن‌ها احوال‌پرسی کرده، رکورد مشتری را باز کرده و به اطلاعات مشتری دسترسی یابند.

با استفاده از این راهکار کاربران مجبور نیستند از سیستم سی آر ام خارج شوند تا تماس تلفنی را دربافت کنند و نیازی به باز کردن چندین صفحه جداگانه برای پاسخ به تماس‌ها ندارند. از دیگر مزایای راهکار callSys، صفحه pop-up است که کاربران موقع تماس‌های دریافتی، می‌توانند اطلاعات فرد تماس‌گیرنده را قبل از پاسخ دادن به تماس مشاهده کنند.

راهکار تلفنی CallSys

 

 

 

 

 

 

 

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت  

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا