‫ثبت نام دوره آموزش راهبری پیشرفته Dynamics 365 (زمستان 99)

سامانه های مدیریت - 1399/09/24

دوره آموزشی پیشرفته زمستان 99 

خدمات آموزشی شركت توسعه سامانه های مدیریت برید در سطح راهبری سیستم، با هدف آموزش بهره‌برداری صحیح و توسعه نرم افزار Microsoft Dynamics 365 به علاقه‌مندان این سیستم به دو بخش راهبری مقدماتی و پیشرفته تقسیم می‌گردد. سرفصل‌های ارائه شده و همچنین برنامه‌ریزی در این دوره‌ها به‌گونه‌ای صورت گرفته است كه ضمن پیوستگی مطالب، از طریق تعریف انواع مثال‌ها و تمرین‌های آموزشی، بالاترین میزان تأثیرگذاری وجود داشته باشد.

با توجه به گستردگی نرم افزار Microsoft Dynamics 365 و قابلیت سفارشی‌سازی بر روی این بستر، دوره راهبری پیشرفته این نرم افزار توسط شرکت سامانه های مدیریت تعریف شده است. یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان‌ها در توسعه سیستم‌های نرم افزاری خود، استانداردسازی روال توسعه آن است. عموما این توسعه‌ها به صورتی انجام می‌شود که مسیر توسعه، به‌روزرسانی یا ارتباط با سایر سیستم‌های نرم افزاری را مختل می‌کند.

هدف این دوره آموزش روال استاندارد توسعه نرم افزار بر روی بستر Microsoft Dynamics 365 است. شرکت‌کنندگان در این دوره نحوه ایجاد سلوشن‌ها، تعریف یا تغییر موجودیت‌ها، ایجاد یا ویرایش فرم‌ها، تعریف فیلدها و انواع روابط بین موجودیت‌ها را آموزش می‌بینند. یکی دیگر از سرفصل‌های این دوره به تعریف گردش‌های کاری (Workflows) مختلف در سازمان اختصاص دارد. با توجه به تعریف انواع سناریوهای تمرینی در طی دوره، شرکت‌کنندگان پس از این دوره قادر خواهند بود فرایندهای سازمان خود را در این بستر پیاده‌سازی و عملیاتی نمایند.

 

مخاطبین دوره آموزش پیشرفته داینامیک 365:

  • مدیران تولید و توسعه محصول
  • کارشناسان فنی تولید و توسعه محصول
  • راهبران و کاربران ارشد سازمان‌ها
  • علاقه‌مندان به فراگیری استانداردهای توسعه سیستم بر روی بستر Microsoft Dynamics 365

 

اهداف كلی دوره آموزشی:

  • آموزش مفاهیم پیشرفته نرم افزار
  • آموزش ابزارهای پیشرفته جهت توسعه‌های پیشرفته نرم افزار
  • افزایش مهارت‌ها و دانش‌های راهبران شرکت‌کننده از سازمان‌ها در تغییرات فرایندی سازمان خود

 

شرایط برگزاری دوره پیشرفته:

  • این دوره به صورت مجازی و با حضور مدرس برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در طول دوره قابلیت طرح سؤال و دریافت پاسخ خود را به صورت متنی یا صوتی خواهند داشت.
  • در زمان برگزاری دوره، دسترسی به محیط آموزش نرم افزار از طریق اینترنت (بدون نیاز به نصب) برای کاربران فراهم خواهد شد. پس از تکمیل اطلاعات و ثبت نام قطعی در دوره، لینک دوره به همراه سایر جزئیات پیامک و ایمیل می‌شود.
  • این دوره توسط مدیران پروژه مجرب شرکت سامانه های مدیریت برگزار می‌شود.

 

برنامه‌ریزی زمانی دوره پیشرفته داینامیک 365:

مدت زمان این دوره 15 ساعت است که در 4 جلسه 3 ساعته + یک جلسه 3 ساعته آزمون برگزار می‌شود.

دوره پیشرفته داینامیک 365

ارائه گواهینامه دوره آموزشی:

در انتهای دوره گواهی نامه حضور و احراز رتبه راهبری در صورت شرکت در آزمون و یا گواهی نامه حضور در دوره در صورت عدم شرکت در آزمون، به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد. پس از اتمام دوره، دانش‌پذیران می‌توانند با مراجعه به پورتال شرکت سامانه های مدیریت، وضعیت مدرک خود و اطلاعات نمره و امتیاز خود را مشاهده کنند.

 

درخواست ثبت نام در دوره پیشرفته آموزش نرم افزار داینامیک 365 ترم زمستان

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا