‫بررسی محصول Microsoft Dynamics CRM 2013 (بخش سوم)

پیام یزدانی - 1392/12/12

داینامیک crm 2013

 3. دسترسی CRM در همه جا

برنامه‌­های موجود بر روی موبایل و تبلت در نسخه جدید به مدیران و پرسنل حوزه فروش امکان برقراری ارتباط به داده­‌ها و اطلاعات مربوط به فعالیت اعضای تیم‌­های فروش و اطلاعات مشتریان را در هر لحظه فراهم می­‌کند. با دسترسی به راهکارهای CRM بر روی تبلت‌­های ویندوز 8 یا ipad و همچنین بر روی تلفن­‌های همراه، شما ابزارهایی را در اختیار خواهید داشت که نه تنها هوشمند هستند، بلکه در واقع سیستم­‌های هوشمند را در همه جا در اختیار شما قرار خواهند داد.

برنامه­‌های قدرتمند بر روی تبلت

نسخه‌ Microsoft Dynamics CRM مخصوص تبلت­‌ها به کاربران کمک می­‌کند تا در هر کجا هستند ارتباط مناسب و مؤثری را با راهکار CRM خود داشته باشند. استفاده از تبلت‌­های ویندوز 8 یا ipad باعث می­‌شود در هر زمان و هر مکانی که هستید اطلاعات مربوط به مشتریان خود را به صورت به‌روز در اختیار داشته باشید. این امکان سبب می­‌شود شما بتوانید تمامی قرار ملاقات‌­های خود را مدیریت نموده و اطلاعات مربوط به یادداشت‌­ها، وظایف، اشخاص، شرکت­‌ها و سرنخ‌­ها را همراه با جزئیات، قبل از این­که از ذهن شما پاک شود ثبت و به‌روز نمایید.

Microsoft Dynamics crm

 

همچنین امکان ذخیره نمودن اطلاعات برای مشاهده در حالت آفلاین نیز وجود دارد تا زمانی که ارتباط شما با سرور CRM قطع شد بتوانید همچنان به اطلاعات و داده‌­های کلیدی دسترسی داشته باشید.

هوش تجاری تعاملی

کار با چارت‌­ها و نمودارهای تعاملی بسیار هوشمندتر و کاربردی‌­تر شده است. با یک کلیک بر روی چارت­‌های مورد نظر خود می­‌توانید اطلاعات و داده‌­های فروشتان را تحلیل کنید که این ویژگی باعث می­‌شود مهم‌ترین و حیاتی‌­ترین اطلاعات را با یک نگاه با سرعت بالا دریابید.

Microsoft Dynamics crm

 

تنها یک بار پیکره­‌بندی کنید

با بستر جدید مایکروسافت هر بار که شما تغییراتی در نیازمندی­‌های کسب و کار خود اعمال می‌­کنید دیگر نیازی به استفاده از یک متخصص برنامه‌­نویسی موبایل برای اعمال این تغییرات در نسخه موبایل ندارید. تمامی پیکره­‌بندی­‌ها و تغییرات در واسط کاربری CRM تحت وب در نسخه تبلت نیز اعمال می­‌شود.

Microsoft Dynamics CRM تکنولوژی فرم‌­های تحت وب را در تبلت بهبود بخشیده است که این امر سبب می‌­شود تغییرات و پیکره­‌بندی­‌ها به درستی کار کنند. مایکروسافت از منطق Client-Side نیز در این نسخه که بر روی تبلت­‌ها و موبایل­‌ها مورد استفاده قرار می‌­گیرد پشتیبانی کرده است تا تجربه‌­ای متفاوت را به کاربران ارائه دهد. داده‌­های کاربران نیز برای مشاهده در محیط آفلاین بر روی ابزارهای ارتباطی آن­‌ها ذخیره می‌­شود.

برنامه‌­های متناسب با محیط لمسی

در دنیای مدرن کاربران شما در هر زمان و هر مکانی که باشند ابزارهای ارتباطی مدرنی را دراختیار دارند که انتظار دارند تمامی کارهای خود را متناسب با این ابزارهای ارتباطی انجام دهند. برنامه‌­های موبایل و تبلت Microsoft Dynamics CRM این انتظار را برای کاربران خود با استفاده از یک برنامه یکپارچه و هماهنگ با محیط­ ها و ابزارهای چندرسانه‌­ای لمسی برای ویندوز 8، اندروید و آیفون­‌ها به واقعیت تبدیل می­‌کند. برنامه‌­های موبایلی برای CRM به صورت عمومی از نسخه Microsoft Dynamics CRM 2013 در دسترس عموم قرار گرفته است و این ویژگی در نسخه‌های قبلی وجود نداشت.

دسترسی یکپارچه به اطلاعات CRM

اطلاعات مربوط به مشتریان (اشخاص و شرکت‌­ها)، سرنخ‌­های فروش، فرصت­‌های فروش، قرارهای ملاقات و دیگر اطلاعات مربوط به خود را بر روی تلفن همراه خود مشاهده نمایید. به صورت آفلاین فعالیت­‌های روزمره خود را پیگیری نموده و خوراک‌­های فعالیت­‌های اجتماعی را روی تلفن‌­های ویندوزی خود مشاهده نمایید.

فعالیت‌­های روزمره خود را به سادگی انجام دهید

اطلاعات مربوط به مشتریان، وظایف محول­‌شده، یادداشت­‌ها و ارتباطات مربوط به هر مشتری و همچنین سایر اطلاعات موجود در CRM خود را ثبت یا ویرایش نمایید. همچینین با استفاده از امکانات موجود بر روی تلفن همراه و تبلت‌­های خود تماس‌­های تلفنی و ثبت آدرس مشتریان خود را به راحتی انجام دهید.

تجربیات خود را ثبت کنید

تجربه­ سفارشی‌­سازی به سازمان‌­ها اجازه می‌­دهد که موجودیت‌­های سفارشی خود را برای استفاده بر روی برنامه­‌های تلفن همراه و تبلت­‌ها به راحتی پیکره‌­بندی نمایید.

مرورگر مناسب و بهبودیافته برای موبایل

کاربرانی که به فرم‌­های CRM از طریق مرورگرهای دستگاه­‌های موبایل یا تبلت دسترسی دارند با یک ابزار مرورگر بهینه‌­شده برای CRM روبرو هستند. امکان Liquid Layout تجربه‌­ مشاهده و استفاده از CRM در این مرورگرها را بسیار بهبود می­‌بخشد. همچنین این ویژگی سبب می‌­شود برنامه با صفحه یا اندازه و رزولوشین‌­های مختلف (تصویر به صورت افقی، عمودی، یک، 2 یا 3 ستونه) هماهنگ شود. همچنین انعطاف‌­پذیری در این لایه به گونه‌­ای است که به کاربران اجازه می­‌دهد به داده‌­های CRM خود آن­گونه که مایلند دسترسی داشته باشند.

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا