‫آموزش گام به گام کاربری Microsoft Dynamics CRM

سینا خداپرست - 1392/08/18

آموزش CRM

هر سازمان موفقی برای فروش محصولات یا خدمات خود به مشتری متکی است. کسب‌وکارهایی که می‌خواهند تمام ارتباطات مختلف را با مشتریان خود پیگیری و مدیریت نمایند، اغلب از یک سیستم نرم‌افزاری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استفاده می‌کنند.

یک سازمان با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان می‌تواند:

  • یک نمای 360 درجه از ارتباط با مشتریان داشته باشد.
  • فرایندهای کاری معمول را به صورت خودکار انجام دهد تا از وظایف دستی و گردش کارهای معمول بکاهد.
  • با ساده و مؤثر نمودن کلیه فعالیت‌های مربوط به مشتری، مشتریان ماندگارتری را داشته باشد.
  • با تجهیز مدیران، شاخص‌های مهم کسب‌وکار خود را اندازه‌گیری و بر اساس آن‌ها گزارش‌گیری نموده و در نهایت تصمیمات استراتژیک و بهتری را بگیرد.

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سال‌ها است که به‌وجود آمده‌اند اما کار کردن با اکثر آن‌ها بسیار دشوار است. Microsoft Dynamics CRM با فراهم کردن نرم‌افزاری کاربردی و کاربرپسند و همچنین تأمین انعطاف‌پذیری و بستر فنی قوی که مورد نیاز اکثر کسب‌وکارهاست، مشکلات سیستم‌های CRM را برطرف می‌کند.

آموزش Microsoft Dynamics CRM

داینامیک CRM مایکروسافت با اکثر محصولات نرم‌افزاری که امروزه مورد استفاده کسب‌وکارهای مختلف می‌باشند مانند Microsoft Outlook ،Microsoft Word ،Microsoft Excel در تعامل است. کاربران برای دستیابی و کار با داده‌های Microsoft Dynamics CRM نیازی به آموزش کار با یک نرم‌افزار جدید را ندارند. آن‌ها می‌توانند همچنان به کار با ابزارهای بهره‌ور و ساده‌ای که برای انجام وظایف کاری روزانه استفاده می‌کنند ادامه دهند.

به احتمال زیاد، سیستم Microsoft Dynamics CRM در سازمان شما اجرا شده یا می‌خواهد اجرا شود و شما آماده‌اید که اطلاعات بیشتری درباره اینکه این نرم افزار چه کارهایی می‌تواند انجام دهد بیاموزید. خواه شما کارمند بخش فروش باشید و ارتباطات با شرکت‌های مهم را پیگیری می‌کنید، یا متخصص بازاریابی باشید و با مشتریان احتمالی و واقعی در تماس باشید، یا نماینده ارائه خدمات به مشتری باشید و به رفع درخواست‌ها و مسائل مشتری بپردازید یا یک مدیر اجرایی بوده و در جست‌وجوی تجزیه و تحلیل و درک تمام فعل و انفعالات مشتریان سازمان خود باشید، Microsoft Dynamics CRM می‌تواند به شما کمک کند که کار خود را بهتر انجام دهید.

ما در شرکت توسعه سامانه‌های مدیریت برید، بنا داریم با انتشار مقالاتی کاربردی و آموزشی از مفاهیم و کاربری سیستم Microsoft Dynamics CRM به شما نشان دهیم که چگونه از ویژگی‌های کلیدی این نرم افزار استفاده کنید تا مشتریان خود را بهتر بشناسید، میزان فروش و بهره‌وری سازمانتان را بالاتر ببرید و رضایت مشتریان را افزایش دهید.

در این راستا با همکاری شرکت ادسافت اقدام به انتشار برگزیده‌ای از مطالب مهم کتاب Microsoft Dynamics CRM 2011 Step by Step از انتشارات شرکت مایکروسافت (مؤلفین: Mike Snyder, Jim Steger, Brendon Landers) در قسمت مقالات آموزشی وب سایت شرکت سامانه‌های مدیریت می‌نماییم.

ضمنا در قسمت آموزش CRM، لیست دوره‌های آموزشی مایکروسافت داینامیک CRM آمده است که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. 

با امید به اینکه این روال مورد توجه کاربران این سیستم و همچنین علاقه‌مندان این حوزه قرار گیرد. خواهشمند است در این فرآیند این شرکت را از نظرات ارزشمند خود بی‌نصیب نسازید.

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت 

نظرات کاربران
ثبت نظر

امیر حسین عنصری 12:22:12 - 1396/10/10

از مقاله خوبتون ممنون هستم . در واقع به دنبال پیاده سازی سناریوی در ماکروسافت داینامیکس هستم ولی آیا شما مایل هستید با توصیف سناریو های کاربردی که در هر سازمان و در هر بخش میباید رخ دهد و از طریق سی ار ام مدیریت شود را منتشر کنید ؟

عادل پورقنبر 12:30:00 - 1396/10/10

جناب آقای عنصری

با سلام، ممنون از نظرتون. اگر مایل به همکاری در بخش مقالات هستید می تونید با ایمیل بنده به آدرس pourghanbar@bmsd.ir در تماس باشید. 

موفق باشید 

فرزانه 13:42:05 - 1398/01/24
سلام وقت بخیر لطف بفرمایید دموی نرم افزار رو ارسال نمایید
بالا