‫‫CRM؛ راهکاری برای موفقیت

عادل پورقنبر - 1395/11/26

موفقیت با crm 

امروزه سازمان‌­ها برای شناسایی و جذب مشتریان و همچنین فروش و ارائه محصولات و خدمات خود در تلاشند تا به کمک سیستم‌­های مدیریتی مناسب و یکپارچه­، مدیریت اثربخش این حوزه حیاتی از فعالیت­‌های سازمان را محقق سازند. 

یکی از ابزارهای مدیریتی مناسب که جهت مشتری ‌مداری هدفمند در شرکت‌ها به کار گرفته می‌شود، CRM است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) شامل تمام جنبه‌های تعامل است که در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات، یک شرکت با مشتریان خود برقرار می‌کند.

اینفوگراف آماده شده زیر شامل مزایای برخورداری از نرم‌افزار سی آر ام، CRM اجتماعی و راه‌حل‌هایی جهت کمک به بهبود فرآیند فروش است. به چگونگی کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش از طریق نرم افزار CRM و به تبع آن افزایش بهره‌وری در این اینفوگراف اشاره شده است.

امروزه توجه به مشتری و برطرف‌ کردن نیازهای او، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی شرکت‌ها برای افزایش فروش و درآمدزایی تلقی می‌شود. 

اینفوگراف موفقیت با crm

شرکت سامانه‌های مدیریت با بهره‌گیری از این اطلاعات و تجربیات موفق پیاده‌سازی خود در سازمان‌ها و شرکت‌های متعدد، نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM را به شما پیشنهاد می‌دهد. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما و مشاوره در این زمینه هستند.  

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا