‫10 دلیل استفاده از داینامیک CRM

مهسا رضائی - 1396/08/22

10 دلیل استفاده از داینامیک crm 

انتخاب نرم افزار CRM یک تصمیم بسیار حیاتی در سازمان‌ها می‌باشد که نیازمند در نظر گرفتن تمام جوانب است. در ادامه 10 دلیل استفاده مشتریان از نرم افزار Microsoft Dynamics CRM را بررسی خواهیم کرد.

داینامیک (پویایی)

واژه داینامیک به معنای پویایی به تنهایی می‌تواند دلیلی برای استفاده از نرم افزار Microsoft Dynamics CRM باشد، وقتی می‌گوییم پویا یعنی می‌توانید CRM را به صورت پویا با کسب‌وکار خود تطبیق بدهید. به عبارت ساده‌تر گویی شما یکسری ستون محکم در اختیار دارید و می‌توانید نرم افزار ایده آل خود را مختص کسب‌وکار خودتان طراحی و سفارشی‌سازی کنید.

به دلیل وجود ابزارهای فراوان در این سیستم شما بدون برخورداری از دانش برنامه‌نویسی خواهید توانست از آن‌ها استفاده کنید و ابزار مورد نظر خودتان را ایجاد کنید، برای مثال می‌توانید Workflow‌های متفاوت، گزارشات منحصربه‌فرد و حتی محیط کاربری مخصوص به خود را ایجاد کنید.

محیط کاربری آشنا و ساده

اکثر کارمندان و مشتریان شما از سیستم عامل ویندوز و نرم افزارهای تحت آن استفاده می‌کنند. این امر باعث شده تا محیط کاربری مایکروسافت CRM برای آن‌ها بسیار راحت و کاربرپسند (user friendly) باشد.

یکپارچه سازی با انواع نرم افزارها و ابزارهای تحت ویندوز

همان‌طور که گفتیم از آنجا که اکثر کارمندان از نرم افزارهای تحت ویندوز مانند مجموعه آفیس استفاده می‌کنند طبیعتا دارا بودن قابلیت‌های مورد نیاز آنها از این ابزار در سیستم CRM یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود به ویژه که Dynamics CRM به صورت یکپارچه با Outlook کار می‌کند که طبق نظر کاربران یکی از مهم‌ترین مزیت‌های Dynamics CRM محسوب می‌شود. بدیهی است که یکپارچه کردن این ابزار در سیستم CRM هیچ وقت دغدغه نخواهد بود و منجر به افزایش بهره‌وری آن خواهد شد.

توجیه‌پذیری اقتصادی و دستیابی به نرخ بالای بازگشت سرمایه (ROI)

Dynamics CRM مقرون‌به‌صرفه است و در مقایسه با سایر نرم افزارها ارزش خرید بالایی نسبت به قیمتش دارد که طبق تحقیقات در نهایت منجر به بازگشت سرمایه و همچنین سود بالایی برای سازمان خواهد شد.

دید جامع از اطلاعات مشتری

شما می‌توانید تمام اطلاعات مشتری را یکجا پیدا کنید و به اطلاعات تماس‌ها و تعاملات قبلی با مشتری به راحتی دست پیدا کنید. اطلاعات تکراری وجود نخواهد داشت، پیدا کردن اطلاعات و به‌طور کلی تجربه کاربری، آسان خواهد بود.

مایکروسافت داینامیک CRM

قیمت

هفت فاکتور مهم در رابطه با قیمت وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: مجوز، خدمات، آموزش، شخصی‌سازی، پیاده سازی، مدیریت و شرکای مشابه، همه به Microsoft Dynamics CRM به عنوان یکی از بهترین نرم افزارها از نظر قیمت در همه‌ی این فاکتورها رأی داده‌اند.

نگهداری آسان Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM با توجه به تکنولوژی‌های مرسوم و استاندارد Exchange ،Active Directory و SQL Server ساخته شده است که نگهداری از آن را در سازمان بسیار ساده‌تر می‌کند.

دید تجاری

هوشمندی تجاری و گزینه‌های مصورسازی اطلاعات در Microsoft Dynamics CRM داشبوردهایی با اطلاعات جامع و کارآمد ارائه می‌دهد و از این طریق شما می‌توانید شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs) را مشخص کنید تا اطلاعاتی بصری در اختیارتان قرار گیرد. 

CRM توسعه یافته 

Dynamics CRM فقط یک پلتفرم بازاریابی و فروش نیست بلکه طراحی شده است تا بتوان هر جا نیاز به مدیریت روابط دیگر با تأمین کننده‌ها، پیمانکاران، شرکا و ... است، از آن استفاده کرد. 

جهانی بودن 

مایکروسافت خیلی بیشتر از تصور شما برای پیدا کردن نیازهای مختلف سازمان‌ها و کسب‌وکارها در هر ابعاد و هر نوعی هزینه می‌کند تا بتواند منطبق با کسب‌وکار شما تغییر کند!

ترجمه و تدوین: مسعود گیتی جلال، مهسا رضائی

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت 

نظرات کاربران
ثبت نظر

بالا